Aktualitások


Elmaradt védőoltások pótlása a 7. évfolyam tanulóinak

Gabriella Jászné Erdei, 2020. máj. 25. 8:14

Tájékoztatás iskolai kampányoltásról

 

Tisztelt Szülők!

Értesítem Önöket, hogy a márciusban elmaradt, kötelező védőoltás  /Engerix –B és a lányok HPV-oltására, az Osztályfőnök által kiküldött időpontokban kerül sor.

Emlékeztető a korábban  kiküldött értesítőből:

Magyarországon lévő oltási rend szerint, Hepatitis-B (fertőző májgyulladás) elleni oltás kötelező a 7. osztályos tanulók körében. A védőoltás 2 részből áll. (az első ősszel, a második tavasszal esedékes)

„Az oltás mellékhatásai jelentéktelenek: helyileg bőrpír, duzzanat alakulhat ki, általános  tünetként hőemelkedés, bágyadtság, csekély láz, fáradékonyság, enyhe izületi panaszok léphetnek fel. A tünetek néhány nap alatt elmúlnak.”

Ha a fenti védőoltást gyermekük már megkapta, annak időpontját, email-ben kérem elküdeni.,/ igazolást lefényképezni v. scannelni és csatolni szíveskedjen/

Az oltási kiskönyveket kérem, hozza magával az tanuló, aki még nem adta le.

Amennyiben gyermeküknek  valamilyen krónikus betegsége van  vagy tartósan gyógyszert szed, esetleg az elmúlt 1 hónapban  valamilyen védőoltást kapott, kérem  jelezni! Kérjük, hogy gyermeküket csak egészségesen engedjék el. Betegség esetén a pótoltásról később tájékoztatjuk Önöket.

A lányoknál, aki kérte a HPV-oltást, Ő náluk mindkét oltás egyszerre lesz beadva.(külön-külön 1 hónap különbséggel adható csak)

Kérem, hogy a gyermekük figyelmét hívják fel az alapos kézmosásra (az iskolában fertőtlenítő kézmosásra lesz lehetőség a földszinti mosdóban), valamint a helyes távolságtartó magatartásra. Kérjük, hogy gyermekük viseljen szájmaszkot. A tanulók oltására egyenként kerül sor az iskola orvosi szobájában.

Tájékoztatom Önöket hogy, oltás után a gyermekeknek 30 percet az iskola terültén kell tartózkodni, utána indulhatnak haza.


                                                                                Tisztelettel:

VÁROSI EGÉSZSÉGÜGYI KÖZPONT

VÉDŐNŐI SZOLGÁLAT

2360 Gyál,  József A. u 1.

Tel:  +36/30 622 4236

Póti Erzsébet védőnő

Email: gyalvno.04@gmail.com

Tájékoztatás a hepatitis B elleni iskolai kampányoltásról

A 2019/2020-as tanév őszén megkezdett védőoltásoknál az oltási sorozatot még ebben a tanévben be kell fejezni, és meg kell szervezni a 7. osztályos tanulók életkorhoz kötötten kötelező hepatitis B elleni március hónapban elmaradt védőoltás pótlását.

Az oltás ideje 2020. május 28. 13:00 órától az osztályfőnök által beosztott időpont szerint a fiúk részére.

Tájékoztatás a Humán Papillomavírus (HPV) elleni iskolai kampányoltásról

A 2019/2020-as tanév őszén megkezdett védőoltásoknál az oltási sorozatot még ebben a tanévben be kell fejezni, és meg kell szervezni a 7. osztályos leányok önkéntes, humán papillavírus (HPV) elleni április hónapban elmaradt védőoltás pótlását. A leányok részére a hepatitis B védőoltás is esedékes, ezért a két védőoltás egyidőben külön testtájra is beadható.

Az oltás ideje 2020. június 2. 13:00 órától az osztályfőnök által beosztott időpont szerint.

A felsorolt védőoltások beadásával kapcsolatban kérjük, kövessék az osztályfőnök utasításait!

 

Tájékoztatás a hátrányos és halmozottan hátrányos gyermekek szünidei étkeztetéséről

Veronika Szaniszló, 2020. máj. 16. 12:46

Tisztelt Szülők!

 

Tájékoztatom Önöket, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997.évi XXXI. törvény 21.C § (1) bekezdése alapján, Gyál Város Önkormányzata a nyári szünet időtartama alatt, 2020.június 16-ától várhatóan 2020.augusztus 31-éig, (augusztus 20-21-én, ünnepnap és pihenőnap okán az ellátás nem biztosított, azonban augusztus 29-ei szombati munkanapon biztosított) 54 napon keresztül biztosítja a déli meleg főétkezést a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek részére.

A jogszabály szerint a települési önkormányzat jegyzője minden egyes szünidei gyermekétkeztetés megkezdése előtt a helyben szokásos módon, valamint az intézményi gyermekétkeztetést biztosító intézményeken keresztül felhívja a jogosultak figyelmét a szünidei gyermekétkeztetésre, ennek időtartamára és helyszínére.

Tájékoztatom továbbá azon szülőket, akiknek hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetét a szünidő időtartama alatt állapítják meg, hogy a gyermek azonnal jogosulttá válik az ingyenes déli meleg étkezésre, igénylésüket a Polgármesteri Hivatal portáján, illetve a varga.patricia@gyal.hu e-mail címen nyújthatják be.

Kérelem nyomtatvány a www.gyal.hu oldalról letölthető.

 

Üdvözlettel:

Gazdikné Kasa Csilla

igazgató

Nyelvkönyv árak a 2020/21-es tanévre

Gabriella Jászné Erdei, 2020. máj. 6. 1:02   [ 2020. máj. 11. 4:16 frissítve ]



Osztály 2019/2020 Osztályfőnök Nyelv Osztály 2020/2021 Szint Tankönyv és mf. 2020/21 Ár
1.a Sápi Edit A 2.a Emelt Let's Explore 1 3.800
1.b Légrádi Andrea N 2.b Emelt Paul/Lisa starter 3.700
1.c Szabóné Fehér Yvett A 2.c Emelt Let's Explore 1 3.800
2.a  Mig-Patai Viktória A 3.a Emelt Let's Explore 2 3.800
2.b  Domokos-Baka Erzsébet N 3.b Emelt Paul/Lisa starter 3.700
2.c  Zsolnai Lászlóné A 3.c Emelt Let's explore 2 3.800
3.a  Billinger Judit A 4.a Emelt marad a tavalyi könyv 0
belépő   A 4.a belépő Normál Let's Explore 1 3.800
3.b / 23 Antalné Kármán Csilla N 4.b Emelt Paul/Lisa A 1/1 3.700
belépő   N 4.b belépő Normál Paul/Lisa starter 3.700
3.c  Barna Lászlóné A 4.c Emelt New English Adventure level 2 3.200
belépő   A 4.c belépő Normál Let's Explore 1 3.800
4.a  Talpai Ildikó A 5.a Emelt English Plus 1. new edition
4.200
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
4.b  Bodó Erzsébet N 5.b Emelt marad a tavalyi könyv 0
    N   Normál marad a tavalyi könyv 0
4.c  Csinosné Tóvizi Ágnes A 5.c Emelt English Plus 1. new edition
4.200
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
5.a  Bognár Andrea A 6.a Emelt marad a tavalyi könyv 0
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
5.b  Negret-Kató Agneta N 6.b Emelt Ideen 1. 4.500
    N   Normál marad a tavalyi könyv 0
6.a  Diószegi Zoltánné A 7.a Emelt English Plus 2.new edition 4.200
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
6.b  Lippóy László N 7.b Emelt marad a tavalyi könyv 0
    N   Normál Ideen 1. 4.500
6.c  Husztiné Tofán Mónika A 7.c Emelt marad a tavalyi könyv 0
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
7.a Rózsa Aliz A 8.a Emelt marad a tavalyi könyv 0
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0
7.b  Gazdikné Kasa Csilla N 8.b Emelt Ideen 2. 4.500
    N   Normál Ideen 2. 4.500
7.c  LászlóTímea A 8.c Emelt Enlish Plus 3. new edition 4.200
    A   Normál marad a tavalyi könyv 0




Beiratkozás tájékoztató

Gabriella Jászné Erdei, 2020. ápr. 6. 6:20   [ 2020. ápr. 15. 23:11 frissítve ]

Tisztelt Szülő/Törvényes képviselő!

Tekintettel a veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletre, az általános iskolai beiratkozás folyamata a 2020/2021. tanítási évre vonatkozóan az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata alapján történik.

Jelen tájékoztató levelünk a 2020/2021. tanévre történő általános iskolai beiratkozással kapcsolatos fontos szülői feladatokat tartalmazza.

Kérjük, figyelmesen olvassa el!

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben gyermekét a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretné beíratni, akkor az intézmény felé csak a szándék megerősítése szükséges, ebben az esetben a beiratkozás automatikusan megtörténik. Amennyiben másik intézményt választanak, akkor kell benyújtani jelentkezési kérelmet a kiválasztott iskolába.

A veszélyhelyzetre való tekintettel kérjük, hogy gyermeke általános iskolai beíratását lehetőség szerint online módon intézze a KRÉTA rendszer e-Ügyintézési felületén keresztül, amelyet a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap elérhetőségen talál meg. 

A beiratkozás szakaszai:

A beiratkozás két szakaszban történik:

1)      A beiratkozás első szakaszában 2020. április 6. 0:00 óra és 2020. április 24. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők adhatják le beiratkozási kérelmeiket, akik

·         nem állami fenntartású általános iskolába,

vagy

·      állami fenntartású, de körzettel nem rendelkező általános iskolába kívánják gyermeküket beíratni.

A körzetes iskolák listáját a https://kir.hu/KIR2_KORZET_3h/Pub/Index oldalon találhatja meg.

A gyáli általános iskolák mindegyike állami fenntartású és körzettel rendelkező iskola, tehát a 2.) pont vonatkozik ránk.

2) A beiratkozás második szakaszában 2020. április 28. 0:00 óra és 2020. május 15. 24:00 óra között azok a szülők/törvényes képviselők végezhetik el a beiratkozással kapcsolatos ügyintézésüket, akik gyermeküket:

·         a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába kívánják beíratni.

·         olyan körzettel rendelkező általános iskolába kívánják beíratni, amely nem a gyermek lakóhelye/életvitelszerű tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskola.

(Felhívom figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok [a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 50. § (6) bekezdése alkalmazásában a nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 22. § (6) bekezdése] alapján életvitelszerű ott lakásnak minősül, ha a tanulónak a kötelező felvételt biztosító iskola körzetében van a lakóhelye, ennek hiányában a tartózkodási helye.)

A szülői értekezleten elhangzott tájékoztatással szemben az új jogszabály miatt változások is vannak: Felhívjuk figyelmét, hogy a két szakaszban történő beiratkozás során a második szakaszban csak egyetlen általános iskolába kérheti gyermeke felvételét. Tehát a korábbi évek gyakorlatával ellentétben nem lehet több nem körzetes iskolába is jelentkezni, csak egybe! A körzetes iskolába viszont nem kell jelzést tenni (elmenni, telefonálni), mert a más iskolába történő beiratkozás jelzését az iskolák Önök helyett a KRÉTA rendszeren belül megteszik.Minden olyan tanuló 2020. április 28-án automatikusan felvételre kerül a lakóhelye, tartózkodási helye szerinti körzetes általános iskolába, aki nem nyert felvételt az első szakaszban, illetve nem adta be a jelentkezését más általános iskolába. Ebben a szakaszban szükséges megerősíteni azon gyermekek jelentkezését, akiket a szülők/törvényes képviselők a lakóhely szerinti körzetes általános iskolába szeretnének beíratni. Tájékoztatásul jelezzük, hogy a gyermek automatikus felvétele csak a lakóhelye alapján körzetes általános iskolában valósul meg [az emberi erőforrások minisztere 7/2020. (III. 25.) EMMI határozata 2. d) pontja szerint].

A beiratkozáshoz kapcsolódóan az alábbi dokumentumokra van szükség, melyeknek bemutatása a jelenlegi helyzetre tekintettel elegendő, ha csak a 2020/21-es tanév első napján történik meg.

·         A gyermek személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány

·         A gyermek nevére kiállított TAJ kártya

·         A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány

·         Nyilatkozat az életvitelszerű ott lakásról

·         Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan

A KRÉTA online felületen a gyermekek körzetes iskolába való beíratási szándékának megerősítése úgy történik, hogy a gyermek azonosításához szükséges adatok megadása után megjelölik az intézményt. Online jelentkezés esetén a felületre fel lehet tölteni a dokumentumok másolatát, személyes megjelenés esetén pedig kérjük bemutatni, illetve átadni az intézményi ügyintézőnek. A 7/2020. (III. 25.) EMMI határozat alapján az online beiratkozás esetén az eredeti iratok bemutatására a 2020/2021. tanév első napján kerül sor.

Az életvitelszerű ott lakásra és a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatokat elektronikus beiratkozás esetén a KRÉTA e-Ügyintézés felületén - az adatok megadását követően - az „Előnézet” ikonra kattintva tudja letölteni, és aláírást követően fel tudja tölteni a rendszerbe. Személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a formanyomtatványokat az intézmény biztosítja.

Felhívjuk a figyelmet, hogy iskolánk esetében a második szakaszban van lehetőség a beiratkozás folyamatának ügyintézésére.

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761106

Amennyiben az elektronikus úton történő beiratkozás az Ön számára semmiképpen nem megoldható, intézményünk lehetőséget biztosít a személyes ügyintézésre is korlátozottan. Ehhez előzetesen e-mailben (iskola@ady-gyal.hu) vagy telefonon (06 29/ 340 140 - naponta 9-12 óra között!) lehet időpontot egyeztetni. Tájékoztatjuk, hogy személyes megjelenéssel történő beiratkozás esetén a járványügyi helyzettel összefüggésben bevezetett fokozott óvintézkedésekkel kell számolni. 

Iskolánkban a jelentkezések személyes benyújtására ápr. 29., máj. 6. és máj. 13-án (szerdai napokon) 8-16 óra között van lehetőség, előzetesen időpontot egyeztetve. Egyszerre csak egy fő tartózkodhat az épületben beiratkozás céljából, ezért kell időpontot egyeztetni! A bejelentkezés nélkül érkezőket nem tudjuk fogadni!

Kérjük, hogy figyelmesen olvassák el a tájékoztatót, és a járványhelyzetre való tekintettel – ha csak lehet - oldják meg az online ügyintézést! Ha valami nem érthető, kérdéseikre szívesen válaszolunk az iskola@ady-gyal.hu címen! (Kérjük, hogy a kérdés mellé írjanak telefonszámot, hogy fel tudjuk Önöket hívni!)

Fontos, hogy a beiratkozás után két héten belül (május 28-ig) e-mailben (iskola@ady-gyal.hu) nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára a hit- és erkölcstan tantárgyat vagy az etika tantárgyat választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell nevezni, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatását kéri. (Ezt csak akkor kell e-mailben közölni, ha a KRÉTA felületre nem töltötte vissza a nyilatkozatot.)

A KRÉTA felület „Kérelem indoklása, megjegyzés” ablakban van lehetőségük indokolni iskolaválasztásukat, vagy olyan információkat közölni velünk, amelyek a beiratkozás elfogadásánál fontos szempontok lehetnek.

Kérjük, hogy ugyanitt adjanak választ az alábbi, osztályba soroláshoz szükséges kérdésekre:

1. Milyen nyelvet szeretne tanulni gyermeke (angol vagy német)?

2. Melyik tanítót szeretné választani gyermekének?

3. Az 1. vagy a 2. pontban adott válasza a fontosabb?

4. Kér-e gyermeke számára délutáni napközis ellátást? (Ez esetben a „Az iskolai távozás módjának engedélyezése” fülön be tudja állítani, hogy 12.45 helyett 16 órakor megy haza gyermeke.)

5. Vállalja-e heti egy alkalmas úszásoktatás költségét, melyre a testnevelésóra keretében járunk?

(Felhívom figyelmüket, hogy az osztályba sorolás az intézményvezető jogköre, mely többféle szakmai szempont érvényesítésével történik. Kéréseiket igyekszünk figyelembe venni, de azok biztos teljesülését nem tudjuk garantálni!)

Azon leszünk munkatársaimmal, hogy az Önök együttműködésével gördülékenyen, sikeresen le tudjuk bonyolítani ebben a rendkívüli helyzetben is az iskolai beiratkozást!

 

                                    Tisztelettel:


                                                           Gazdikné Kasa Csilla sk.

igazgató

 

Gyál, 2020. 04. 06.

Nyomaszt a kialakul helyzet? Egyedül érzed magad? Kérdéseid vannak? Szeretnél beszélni valakivel?

Veronika Szaniszló, 2020. ápr. 2. 12:57   [ 2020. ápr. 2. 13:20 frissítve ]

Kedves Diákok, kedves Szülők! 

A Kertváros Szociális Központ Család- és Gyermekjóléti Központjának szociális segítői a
járványügyi helyzetre való tekintettel szeretnék felajánlani online és telefonos segítségüket.

Forduljatok, forduljanak hozzájuk bizalommal!

Üdvözlettel:
Gazdikné Kasa Csilla
igazgató

Gyál, 2020.04.02.




Leckefeltöltés menete a Drive-ban

Veronika Szaniszló, 2020. márc. 21. 11:58

Kedves Diákok, Tisztelt Szülők!

Itt látható két videó, amelyek a házi feladat elküldésről adnak jól követhető tájékoztatást.
A lépéseket követve könnyen megjegyezhető, hogyan kerül be az elkészített feladat (mobilon, vagy számítógépen, laptopon) a diák leckés mappájába.
Ez azért is jó, mert a digitális távoktatás során keletkezett összes tanulói munka egy helyen lesz.
Kérjük, hogy jövő héttől mindenki a leckés mappájába való feltöltéssel juttassa el elkészített leckéit a pedagógusokhoz! 
(Ha csak nem kérik más módon, ami inkább az alsósoknál fordulhat elő.)  
Nem kell e-mail címeket keresgélni, csoportokban küldözgetni!

Leckefeltöltés diákok számára:

További eredményes tanulást kívánunk! 
És a legfontosabb:
MARADJATOK OTTHON!

Gazdikné Kasa Csilla
igazgató



Pedagógusok e-mail elérhetősége

Gabriella Jászné Erdei, 2020. márc. 18. 5:34   [ 2020. márc. 18. 5:40 frissítve ]

Tisztelt Szülők!

Az alábbiakban találhatók a pedagógusok e-mail címei. Kérjük, hogy levélküldés előtt ellenőrizzék az e-mail cím helyességét!

Köszönettel:
Gazdikné Kasa Csilla igazgató nevében és megbízásából
Titkárság



Név e-mail
1. Antalné Kármán Csilla antalnekcs@ady-gyal.hu
2. Arató Zoltánné aratonejudit@ady-gyal.hu
3. Balázsné Bényi Erika (könyvtáros)
benyierika@ady-gyal.hu
4. Barna Lászlóné barnalaszlone@ady-gyal.hu
5. Billinger Judit billingerjudit@ady-gyal.hu
6. Biró Oszkár birooszkar@ady-gyal.hu
7. Bodó Erzsébet bodoerzsi@ady-gyal.hu
8. Bognár Andrea Gabriella andrea.bognar@ady-gyal.hu
9. Csinosné Tóvizi Ágnes csinosneta@ady-gyal.hu
10. Csősz-Rada Beáta csoszradabeata@ady-gyal.hu
11. Diós István Péter diospeter@ady-gyal.hu
12. Diószegi Zoltán Imréné dioszegineildiko@ady-gyal.hu
13. Domokos-Baka Erzsébet domokosbakae@ady-gyal.hu
14. Farkas Attila farkasattila@ady-gyal.hu
15. Fekete Larissza feketelarissza@ady-gyal.hu
16. Gáspárné Szabó Rozália gasparneszr@ady-gyal.hu
17. Gazdikné Kasa Csilla kasa@ady-gyal.hu
18. Gyócsi Zoltán gyocsizoltan@ady-gyal.hu
19. Husztiné Tofán Mónika tofanmonika@ady-gyal.hu
20. Kántor László Barnabásné kantorl@ady-gyal.hu
21. Karádi Péter karadipeter@ady-gyal.hu
22. Karasi Éva karasieva@ady-gyal.hu
23. Katona Gábor katonagabor@ady-gyal.hu
24. Kovács Viktória Vilma kovacsviktoria@ady-gyal.hu
25. László Timea laszlotimea@ady-gyal.hu
26. Légrádi Andrea legradiandrea@ady-gyal.hu
27. Lippóy László István lippoylaszlo@ady-gyal.hu
28. Míg-Patai Viktória Krisztina migpataiviktoria@ady-gyal.hu
29. Nagy Alíz nagyaliz@ady-gyal.hu
30. Negret-Kató Agneta katoagnes@ady-gyal.hu
31. Pirisi Katalin pirisikatalin@ady-gyal.hu
32. Rózsa Alíz Zsuzsanna rozsaa@ady-gyal.hu
33. Sápi Edit Zita olahnese@ady-gyal.hu
34. Simon Adalbert simona@ady-gyal.hu
35. Simonné Házman Terézia simonneht@ady-gyal.hu
36. Slett Krisztina slettkrisztina@ady-gyal.hu
37. Szabados Gizella Zsuzsanna szabados.zsuzsa@ady-gyal.hu
38. Szabó György szabogyorgy@ady-gyal.hu
39. Szabóné Fehér Yvett szabonefeheryvett@ady-gyal.hu
40. Szabóné Tóth Tímea Mária szabonetimea@ady-gyal.hu
41. Szabóné Valu Ágnes valu@ady-gyal.hu
42. Szilágyi István szilagyiistvan@ady-gyal.hu
43. Talpai Ildikó talpaiildiko@ady-gyal.hu
44. Templom Mária maria.templom@ady-gyal.hu
45. Végh Gyöngyi veghgy@ady-gyal.hu
46. Zabán Klára zabanklara@ady-gyal.hu
47. Zsolnai Lászlóné zsolnainemonika@ady-gyal.hu

Tájékoztatás a digitális oktatásról

Gabriella Jászné Erdei, 2020. márc. 17. 23:42   [ 2020. márc. 17. 23:51 frissítve ]

Tisztelt Szülők, kedves Diákok!

A digitális oktatás megszervezésére tantestületünk úgy döntött, hogy első körben a Google Drive szolgáltatást választja a közoktatásban kötelező KRÉTA mellett.
Az egységes felület alkalmazása azért fontos, mert az egyéb online kapcsolatokban (fb, messenger, e-mail stb.) egy idő után kezelhetetlenné válna a tananyag követése, visszakeresése. 
A diák és a pedagógus közös érdeke, hogy az elsajátított tananyag rendezetten, mindkét fél számára követhetően, a szülő számára is áttekinthetően bármikor hozzáférhető legyen.

Az alsósok fakultatív módon használják ezt a felületet, hiszen a feldolgozásra váró tananyag inkább írásban zajlik, a szülő segítségével! Nekik a könnyebb követhetőség kedvéért a Krétában is sokkal részletesebben adjuk meg az anyagot.

A felsősöknek az online oktatás a drive.google.com felületen zajlik - szigorúan az iskola zárt rendszerében.  
A Google Drive használatához az iskola összes diákjának ady-gyal.hu címet hoztunk létre, aminek segítségével folyamatosan tudjuk tartani velük a kapcsolatot.
A gyerekek az e-mail-címet levelezésre és üzenetküldésre nem tudják használni, ez kizárólag a tananyaghoz való hozzáférést teszi lehetővé.

Az email-cím, ami egyben a bejelentkezési név is, az alábbiak szerint alakul (minden kisbetű, ékezetek nélkül!):
vezetéknév.keresztnév@ady-gyal.hu
Akinek 2 keresztneve van:
vezetéknév.keresztnév.keresztnév@ady-gyal.hu
Akinek a vezetékneve dupla, kötőjellel:
vezetéknév-vezetéknév.keresztnév.keresztnév@ady-gyal.hu

A bejelentkezéshez teljes email cím szükséges.
A jelszó minden diák esetében a saját oktatási azonosítója. (11 jegyű szám, mely a Krétában a Tanulói adatoknál  megnézhető.)
Kérjük, hogy ezt belépés után se változtassák meg!
Amennyiben a bejelentkezés során problémába ütköznek, kérjenek segítséget az osztályfőnöktől!

Aki mobiltelefonról próbál belépni, az előzetesen töltse le a Drive alkalmazást.
Az ady-gyal.hu felhasználóval történő belépés után, keressék meg a "Velem megosztva" mappát.

A megosztott anyagokat várhatóan március 23. után érhetik el a tanulók.

A mellékelt filmekben Balog Zsolt szülő, és Balog Máté diák segít eligazodni az első lépésekben! 

Eredményes, jó tanulást kívánok mindenkinek!

Gazdikné Kasa Csilla
igazgató
Gyáli Ady Endre Általános Iskola
2360 Gyál, Ady Endre u. 20. 
29/340-140

Tanulói felszerelés kiadása

Veronika Szaniszló, 2020. márc. 16. 5:23

Tisztelt Szülők!

A rendkívüli helyzetre való tekintettel, és az otthoni tanulás biztosítása érdekében, tanulóink iskolában tárolt tankönyveinek, felszereléseinek kiadása az alábbi beosztás szerint történik:

2020. március 17. kedd - alsó tagozatosok

 8.00      1.a

 8.30      1.b        

 9.00      1.c

 9.30      2.a

 10.00     2.b

 10.30     2.c 

 11.00     3.a 

 11.30     3.b

 12.00     3.c
 
 12.30     4.a
 
 13.00     4.b
 
 13.30     4.c

2020. március 18. szerda – felső tagozatosok

 8.00      5.a

 8.30      5.b        

 9.00      6.a

 9.30      6.b

 10.00     6.c

 10.30     7.a

 11.00     7.b
 
 11.30     7.c
 
 12.00     8.a
 
 12.30     8.b
 
 13.00     8.c
 
 13.30     8.d

Minden iskolában lévő minden tanulói felszerelést: tankönyveket, füzeteket, váltócipőt, kabátot, tornazsákot, technika dobozt, stb. haza kell vinni.

Kérjük, hogy 1 szülő, vagy 1 felső tagozatos tanuló jöjjön be egy családból a tömeges megjelenés elkerülése érdekében.

 

Gyál, 2020. március 16.

                                                                                                                                              Gazdikné Kasa Csilla

                                                                                                                                                             igazgató

                                              

                                               

Tájékoztatás a legsürgősebb intézkedésekről

Mária Templom, 2020. márc. 15. 7:29

Tisztelt Szülők!

Hivatkozva a 1102/2020 (III.14) Kormányhatározatra, a 3/2020 (III.14.) EMMI határozatra, valamint dr. Maruzsa Zoltán Államtitkár úr levelére,  a 2020. 03. 16-tól bevezetendő tantermen kívüli digitális munkarenddel kapcsolatban a következő tájékoztatást adom:

·         Az iskolákat 2020. március 16-tól a tanulók nem látogathatják.

·         A tantermen kívüli digitális munkarend bevezetése a járvány terjedésének megakadályozása érdekében történt. Kerülendő a tanulók nagyobb csoportokban történő felügyelete, a tanulók részéről a nagyobb csoportokban történő találkozás, programok szervezése! A gyermekek felügyeletét nem javasolt a nagyszülőkre bízni, hiszen ők a legveszélyezettebbek.

·         Javasoljuk és kérjük, hogy a szülők elsősorban családban, rokonságban (pl. a szintén otthon lévő egyetemistákkal, ismerős szülők közösen, szomszédok közösen felváltva) szervezzék meg a gyermekek felügyeletét és ellátását.

·         Az iskola szükség esetén kiscsoportos felügyeletet biztosít 8.00-17.00 óra között. Ezt csak azok a szülők kérhetik, akiknek a munkája nélkülözhetetlen a járvánnyal kapcsolatos feladatok, valamint az egyéb közfeladatok és a közellátás biztosításához. A gyermekfelügyelet igényléséhez munkáltatói igazolás és/vagy méltányossági kérelem benyújtása szükséges. Az igényeket legkésőbb március 16-án 10.00 óráig lehet benyújtani a Kréta e-ügyintézés felületen, vagy az osztályok által működtetett online kapcsolattartási felületen az osztályfőnöknek! Felhívjuk a Tisztelt Szülők figyelmét arra, hogy kiscsoportos felügyelet esetében is magasabb a fertőzésveszély, mintha otthon lenne a gyermek!

·         A digitális oktatás megszervezéséről a későbbiekben kapnak tájékoztatást.

 

Iskolai étkezés rendje:

Az iskolai étkezés továbbra is mindenki számára biztosított, az alábbi változtatásokkal:

·         az iskolák ebédlőjében az étkeztetés tiltott;

·         mindenki a saját iskolájának udvarán (tálalókonyha kívülről megközelítve) személyesen tudja átvenni az ételt 11:00 és 14:00 óra között;

·         tízórai és uzsonna nem biztosított, aki napközire fizetett elő annak a különbözet jóváírásra kerül;

·         az étel átvételéhez szükséges magukkal hozni a gyermek nevével ellátott 4 részes zárható edényt, lehetőség szerint ételhordót;

·         élelmiszerbiztonsági szempontból az ételhordót a kijelölt helyen le kell adni, ami egy fertőtlenítő mosás közbeiktatásával kerül visszadásra a kiadási pontban;

·         kérjük a Tisztelt Szülőket, hogy amennyiben nem tartanak igényt az étkezésre, úgy azt mondják le alábbi e-mail címen: kozetkeztetes@gyalkonyhaja.hu a gyermek nevével, osztályával, illetve az iskola nevével ellátva, valamint 2020. március 16. 08:00-tól 10 óráig telefonon: 06-29/340-134-es számon keresztül. Az eddig befizetett pénz jóváírásra kerül a következő számlájukban.

 

Együttműködésüket köszönöm!

 

Gazdikné Kasa Csilla

igazgató

 

Gyál, 2020. 03. 15.

 

1-10 of 108